четвер, 17 листопада 2016 р.

Навчально-методичне консультування для психологів міста "Мотиваційний вакуум молодших підлітків і шляхи його подолання"


План проведення
ВступМотивація  навчальної  діяльності  як психолого-педагогічна  проблема.
IМотивація досягнення: чинники формування та специфіка розвитку.
1.1. Особливості  учбової  діяльності  підліткового віку.
1.2. Формування мотивації навчання підлітків.
II.   Діагностика та розвиток мотиваційної  сфери.
2.1.Результати діагностичних  методик: висновки та
порівняння.
2.2. Вправа «Мої досягнення».
2.3.Фрагмент тренінгу: «Шляхи формування мотивації досягнення успіху» ( відео заняття з дітьми).
2.4. Мандала «Я Є»+ «Я РОБЛЮ»+ «Я МАЮ».
2.5. Вправа  «А ще я можу…».









Немає коментарів:

Дописати коментар